Anna som funderar idag :)
Förra veckan kom jag på att jag blir hela 25 år gammal...i Februari, vilket är om 2 månader :/ lite ångest...
 
Tankar som:
"25 är ganska stort? eller?"
"borde man ha fest? orkar jag det? är ju ändå rätt gammal"
"Tjugofeeeem...snart 50?"
"skulle jag haft en bil nu? familj på g? hus? njaaa..är ju ändå för ung för det..eller?"
"förvirrad"
 
Så den stora frågan:
"på något sätt måste jag ändå "fira" mig själv, älskar ju mitt liv, men HUR?..."
 
Jag älskar ju min kära syster-yster, min lilla tvillingsjäl och såklart vår älskade galna Kajsa som kompletterar vårt lilla team och såklart...MAT!
How about göra det till den BÄSTA kombon?
Bästa sällskapet samt bästa maten.
Så vi bokade bord på Kiin Kiin, världens lyckligaste blev jag plötsligt idag! :D
 
Bild lånad från www.heatheronhertravels.com
 
Kiin Kiin
Den enstjärniga restaurangen erbjuder en fantastisk fusion av thailändsk och europeisk mat. De fasta menyerna innehåller sju läckra rätter med tillhörande viner.

Kiin Kiin är Danmarks första asiatiska gourmetrestaurang som tilldelats en Michelin-stjärna. Det här är äkta haute cuisine!
"Kiin Kiin" ropar thailändarna till sina barn när middagen är klar. Men låt dig inte luras; Kiin Kiin är så mycket mer än att bara kalla någon till middagsbordet.
Den här charmiga och exklusiva restaurangen står som symbol för de allra bästa orientaliska och europeiska rätterna. Maten är verkligen värd att vänta på: menyerna innehåller sju delikata rätter med tillhörande viner.

Kiin Kiin är stängd i juli, när kocken och personalen åker till Thailand för att samla inspiration till nya fantastiska rätter.
Kiin Kiin är den enda thailändska restaurangen utanför Thailand, som har en stjärna i Michelinguiden.

Bild lånad från www.heatheronhertravels.com
 
Perfekt?
Lagom mycket ångest...låt oss koncentrera oss på maten istället! :D
Perfekt!
(håll utkik för en recension)

1 kommentarer

kajsa !!!!

15 Dec 2013 22:30

I CANT EVEN!!!!!

ska drømma om detta inatt!! kommer bli helt fantastiskt!! och med værldens bæsta tjejer!!

Kommentera

Publiceras ej